Statusmelding

Emnebeskrivelsen for valgt semester er ikke publisert enda. Her er den siste versjonen vi har tilgjengelig.

2MKRO5101-6 Kroppsøving: Undervisningspraksis til forskning, tur-retur

    • Studiepoeng
      15
    • Undervisningssemestre
      2025 Vår
    • Undervisningsspråk
      Norsk
    • Undervisningssted
      Hamar
    • Forkunnskapskrav

      Anbefalte forkunnskaper: 2MKRO5101-5 Kroppsøving emne 5

Emnets innhold

I dette emnet blir det lagt særleg vekt på integrasjonen mellom profesjonsutøving gjennom praksis og forskingsbasert kunnskap. Studentane skal relatere sin eigen undervisningspraksis med forskingsbasert kunnskap:

  • oppdage og undersøke problemsituasjon i praksis og forstå desse i lys av forskingsbasert kunnskap.
  • forholdet mellom generell kunnskap og konkrete undervisningssituasjonar.
  • nasjonal og internasjonal kroppsøvingsforsking
  • innovative undervisningsformer
  • danning, kroppsleg danning og kritisk tenking
  • litteraturgjennomgang som skal utgjere grunnlag for val av tema og problemstilling i masteroppgåva
  • vurdering for læring

Læringsutbytte

Ved bestått emne har studenten oppnådd følgjande læringsutbytte:

Kunnskap

Studenten

  • har avansert kunnskap basert på nasjonal og internasjonal forsking om kroppsøving.
  • har inngåande kunnskap om progresjon i undervisning og elevars læring i kroppsøving og korleis vurdering for læring kan støtte slik progresjon
Ferdigheter

Studenten

  • kan analysere og forholde seg kritisk til nasjonal og internasjonal forsking om kroppsøving og bruke denne kunnskapen i profesjonsutøvelsen
  • kan analysere faglege problemstillingar basert på kunnskap om kroppsøvingsfagets eigenart, verdigrunnlag og historie og bruke slik innsikt i undervisning, forskings- og utviklingsarbeid
  • kan planlegge og gjennomføre undervisning i kroppsøving som fremjar eleven sine vitskaplege og kritiske tenkjemåtar
Generell kompetanse

Studenten

  • kan på systematisk vis planlegge, evaluere og revidere læringsopplegg i kroppsøving
  • kan på eit avansert nivå formidle og kommunisere om faglege problemstillinger knyttet til profesjonsutøvelsen.
  • kan bidra til utviklingsarbeid som fremjar faglig og pedagogisk nytenking i skulen
Arbeids- og undervisningsformer

Arbeids- og undervisningsformer i emnet vil i hovudsak bygge på studentaktive arbeidsformer, og er ein kombinasjon av:

  • rettleiing
  • gruppearbeid og debatt
  • oppgaveskriving
  • førelesingar
  • sjølvstudium
  • studentaktive undervisningsformer
Arbeidskrav
  • Skrifteleg litteraturgjennomgang av eit sjølvvalt tema. Val av tema skal godkjennast av emneansvarleg.
  • Munnleg presentasjon av eit undervisningsopplegg frå praksis, der det skal leggast særleg vekt på å grunngje val på bakgrunn av forskingsbasert kunnskap
  • Prosjektbeskrivelse masteroppgave, rettet inn mot grunnskolens 5. - 10. trinn
  • 75% obligatorisk frammøte til undervisning i henhold til undervisningsplanen. Studenten er selv ansvarlig for å bli registrert
Vurdering

Individuell munnleg eksamen der studenten skal presentere og forsvare litteraturgjennomgangen, samt svare på spørsmål frå øvrig pensum.

Prestasjonen vurderast med gradert karakterar A-F, der E er siste ståkarakter.

Vurderinger
VurderingsordningKarakterskalaGruppe/individuellVarighetHjelpemidlerAndelKommentar
Muntlig eksamen
ECTS - A-F
Individuell
100%
Fakultet
Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk