64TB79C E3 Økonomi - 2025 Haust

  • Emnefakta

    • Fagområde
      Grøn omstilling
    • Studiepoeng
      5
    • Studiestad
      Førde
    • Studieprogram
      Grøn omstilling i byggebransjen
    • Startsemester
      2025 Haust

Om emnet

  • Berekraftig økonomi

Læringsutbytte

Kunnskap

Studenten:

  • har innsikt om økonomifunksjonen si rolle i bedrifta og marknadsføringa sitt virkeområde, med fokus på berekraftsperspektiv
  • har kunnskap om både i finansrekneskap og -berekraftsrekneskap
  • har kunnskap om kostnadsomgrep og forstår tidsverdi av penger
  • har kunnskap om berekraftige forretningsmodeller
  • har kunnskap om grøn marknadsstrategi og stakeholderperspektivet
  • kjenner til lovkrav og standardar på nasjonalt og internasjonalt nivå innanfor emnet

Ferdigheiter

Studenten:

  • kan støtte grøn omstilling i bedrifta ved å identifisere moglegheiter for overgangen frå ein lineær til ein sirkulær økonomi, og medverke i utforminga av berekraftige forretningsmodellar
  • kan reflektere over nødvendigheita av endringsprosessar
  • kan bidra til analyser og vurderingar som fremjar berekraftig utvikling på økonomisk, sosialt  og miljømessige område
  • kan kartleggje interne og eksterne arbeidsvilkår i bedrifta for å utforme strategiske val knytt til marknaden, stakeholder og rapportering

Generell kompetanse

Studenten:

  • har verktøy til å ta gjennomtenkte val av samarbeidspartnar for bedrifta
  • kan anvende og integrere teoretiske perspektiv og praktisk erfaring til å identifisere og diskutere faglege utfordringar, spesielt med tanke på berekraftige løysingar
  • kan reflektere over og vurdere etiske og samfunnsmessige aspekta ved rapportering og standardisering/regulering. Forstår også viktigheita av kvaliteten på informasjon for berekraft og samfunnsansvar

Forkunnskapskrav

ingen

Vurdering

Ein individuell munnleg eksamen.

Emnet blir vurdert godkjent / ikkje godkjent.

Arbeidsmengde

AktivitetAktivitetsdetaljerVarighetStudieformKommentar
Timeplanfesta timer
23 Tima(r)
Eigenstyrt aktivitet
102 Tima(r)

Obligatoriske læringsaktivitetar

Gjennomføring av eit individuell endringsprosjekt med munnleg presentasjon av prosjektet.

 

 

Litteratur- og utstyrsliste

Lærebøker

Grønn markedsføringsledelse av Arne Nygaard, 2. utg., Fagbokforlaget, ISBN 978-82-450-4963-3

Økonomi-illustrator, modul Entreprenør, utgitt av Learning by doing AS: Boka blir delt ut av faglærar, og rekning vil bli sendt frå Fagskulen Vestland.

Emneansvarleg

Jytte Kristin Eikenes
Karin Piel