64TB79C E3 Økonomi

  • Emnefakta

    • Fagområde
      Grøn omstilling
    • Studiepoeng
      5
    • Studiestad
      Førde
    • Studieprogram
      Grøn omstilling i byggebransjen 2024
    • Startsemester
      2024 Haust

Om emnet

  • Grøn økonomi og marknadsføring

Læringsutbytte

Kunnskap

Studenten:

  • har kunnskap om økonomifunksjonen si rolle i bedrifta og marknadsføringa sitt virkeområde
  • har kunnskap om sentrale omgrep i økonomistyring og grøn marknadsføringsleiing
  • har innsikt både i finansrekneskap og klima og -berekraftsrekneskap
  • har kunnskap om kostnader, enkle kalkyler, budsjett, nøkkeltal og investeringsanalyse
  • forstår tidsverdi av penger, samt omgrepa nåverdi og sluttverdi
  • kjenner til konsepta livssyklusanalyse (LCA), livssykluskostnader (LCC), kost-nytte-analyse og grøne anskaffelser
  • kjenner til forretningsmodellar for sirkularitet
  • har kunnskap om grøn marknadsstrategi og stakeholderperspektivet
  • kjenner til lovkrav og standardar på nasjonalt og internasjonalt nivå innanfor emnet

Ferdigheter

Studenten:

  • kan støtte grøn omstilling i bedrifta ved å identifisere moglegheiter for overgangen frå ein lineær til ein sirkulær økonomi, og medverke i utforminga av sirkulære forretningsmodellar
  • kan bidra til analyser og vurderingar som fremjar berekraftig utvikling på økonomisk, sosialt  og miljømessige område
  • kan kartleggje interne og eksterne arbeidsvilkår i bedrifta for å utforme strategiske val knytt til marknaden, stakeholder og klimarapportering

Generell kompetanse

Studenten:

  • har verktøy til å ta gjennomtenkte val av samarbeidspartnar for bedrifta
  • kan anvende og integrere teoretiske perspektiv og praktisk erfaring til å identifisere og diskutere faglege utfordringar, spesielt med tanke på berekraftige løysingar
  • kan reflektere over og vurdere etiske og samfunnsmessige aspekta ved rapportering og standardisering/regulering. Forstår også viktigheita av kvaliteten på informasjon for berekraft og samfunnsansvar

Vurdering

Vurderingsmappe som inneheld:

Ei innlevering og ei munnleg prøve

Emnet blir vurdert godkjent / ikkje godkjent etter ei heilskapeleg vurdering av vurderingsmappa.

Arbeidsmengde

AktivitetVarighetStudieform
Timeplanfesta timer
23 Time(r)
Egenstyrt aktivitet
102 Time(r)

Arbeidskrav

Ei innlevering som må vere bestått for å få vurdering i emnet.

Fagressursar

Lærebøker

Grønn markedsføringsledelse av Arne Nygaard, 2. utg., Fagbokforlaget, ISBN 978-82-450-4963-3

Økonomi-illustrator, modul Entreprenør, utgitt av Learning by doing AS: Boka blir delt ut av faglærar, og rekning vil bli sendt frå Fagskulen Vestland.

Alle studieprogram som bruker dette emnet

  • Grøn omstilling i byggebransjen 2024

Emneansvarlig

Jytte Kristin Eikenes
Narayan Dungana
Karin Piel