64PS15E Hovudprosjekt Handverksysting - 2026 Haust

  • Emnefakta

    • Fagområde
      Grøne og gastronomiske utdanningar
    • Studiepoeng
      10
    • Studienivå
      Høgare yrkesfagleg utdanning, nivå 5.1
    • Studiestad
      Førde
    • Studieprogram
      Handverksysting
    • Startsemester
      2026 Haust

Læringsutbytte

Kunnskap

Studenten:

  • kan, med basis i studiumet, planlegge, gjennomføre og dokumentere eit fagrelatert prosjekt etter eige ønske eller i samarbeid med ein oppdragsgivar
  • kjenner til utfordringar ved styring og leiing av ein prosjektprosess

Ferdigheiter

Studenten:

  •  kan delta i prosjektarbeid, ta ansvar for eiga læring, kommunisere og presentere prosjektarbeid
  • kan bruke prosjektarbeid som metode, dvs. å planlegge, styre/leie, kommunisere og presentere resultatet
  • kan fordjupe seg i dei aktuelle emna som er nødvendig for å løyse prosjektoppgåva

Generell kompetanse

Studenten:

  •  kan bruke erfaringar, kunnskapar, ferdigheiter og haldningar i praktisk prosjektarbeid
  • kan, gjennom kreativitet og nytenking, fordjupe seg i dei aktuelle tema som dannar grunnlag for prosjektoppgåva og løyse denne på ein måte som reflekterer kunnskap om teknologi og fagleg leiing

Undervisningsformar og aktivitetar

1

Prosjektbeskriving

Skriv korleis gruppa er sett saman og kva prosjektgruppa kan tenke seg som tema.

Arbeidskrav:

Må vere godkjent av prosjekt-

ansvarleg før stundenten kan ta til på forprosjektrapport

2

Forprosjektrapport

Kriterium for evaluering:

  • Realistisk avgrensing av arbeidsmengda i prosjektet
  • Eintydig problemstilling

Arbeidskrav:

Må vere godkjent av prosjekt- ansvarleg før studenten kan ta til på hovudprosjektrapport

3

Hovudprosjektrapport

Kriterium for evaluering:

  • Rapport

·         Rapportdisposisjon og -struktur

·         Bruk av referansar

·         Språk

  • Svarer på problemstillinga, evt. dokumenterer avvik
  • Fagleg nivå
  • Vurdering av produkt/resultat
  • Dokumenterer gjennomføring

 

4

Presentasjon

Kriterium for evaluering:

  • Avgrensing av tid og innhald
  • Har god fordeling og flyt
  • Får med det vesentlege frå rapporten
  • Disponerer påstandar, argument og døme i ei logisk rekkefølge
  • Bruk av verkemiddel som t.d. Power Point, foto og video
  • Engasjement, stemmebruk, kroppsspråk og personleg framtoning

 

 

 

5

Individuell munnleg eksamen med oppsummeringsnotat

Munnleg utspørjing med bakgrunn i hovudrapport og individuelt oppsummeringsnotat.

Hovudprosjektet skal gjennomførast i grupper.

Klassen kjem med forslag til gruppeinndeling. Skulen vil foreta gruppeinndelinga dersom studentane ikkje vert samde. I særlege tilfelle kan fagskulen, etter søknad, gi dispensasjon til å gjennomføre hovudprosjektet åleine.

Vurdering

Prosjektrapport med justerande munnleg eksamen, jf. «Forskrift om studium ved Fagskulen Vestland» og «Retningslinjer for hovedprosjekt Fagskulen Vestland».

Arbeidsmengde

AktivitetAktivitetsdetaljerVarighetStudieformKommentar
Undervisning
30 Tima(r)
Sjølvstudium
170 Tima(r)

Obligatoriske læringsaktivitetar

Innleveringar:

  • Prosjektskildring / søknad om hovudprosjekt
  • Forprosjektrapport
  • Samarbeidsavtalar
  • Tekst til vitnemål

Litteratur- og utstyrsliste

 Dalland, Olav (2017), Metode og oppgaveskriving. Gyldendal Akademisk. ISBN: 9788205500709

 

Emneansvarleg

Andrid Solaas