2MKRO5101-6 2MKRO5101-6
- Emnekode2MKRO5101-6
 - Studiepoeng15
 - Undervisningssemestre2024 Vår
 - Undervisnings- og eksamensspråkNorsk
 - UndervisningsstedHamar
 - Forkunnskapskrav
Anbefalte forkunnskaper: 2MKRO5101-5 Kroppsøving emne 5
 
I dette emnet blir det lagt særleg vekt på integrasjonen mellom profesjonsutøving gjennom praksis og forskingsbasert kunnskap. Studentane skal relatere sin eigen undervisningspraksis med forskingsbasert kunnskap:
- oppdage og undersøke problemsituasjon i praksis og forstå desse i lys av forskingsbasert kunnskap.
 - forholdet mellom generell kunnskap og konkrete undervisningssituasjonar.
 - nasjonal og internasjonal kroppsøvingsforsking
 - innovative undervisningsformer
 - danning, kroppsleg danning og kritisk tenking
 - litteraturgjennomgang som skal utgjere grunnlag for val av tema og problemstilling i masteroppgåva
 - vurdering for læring
 
Learning outcome
Ved bestått emne har studenten oppnådd følgjande læringsutbytte:
Studenten
- har avansert kunnskap basert på nasjonal og internasjonal forsking om kroppsøving.
 - har inngåande kunnskap om progresjon i undervisning og elevars læring i kroppsøving og korleis vurdering for læring kan støtte slik progresjon
 
Studenten
- kan analysere og forholde seg kritisk til nasjonal og internasjonal forsking om kroppsøving og bruke denne kunnskapen i profesjonsutøvelsen
 - kan analysere faglege problemstillingar basert på kunnskap om kroppsøvingsfagets eigenart, verdigrunnlag og historie og bruke slik innsikt i undervisning, forskings- og utviklingsarbeid
 - kan planlegge og gjennomføre undervisning i kroppsøving som fremjar eleven sine vitskaplege og kritiske tenkjemåtar
 
Studenten
- kan på systematisk vis planlegge, evaluere og revidere læringsopplegg i kroppsøving
 - kan på eit avansert nivå formidle og kommunisere om faglege problemstillinger knyttet til profesjonsutøvelsen.
 - kan bidra til utviklingsarbeid som fremjar faglig og pedagogisk nytenking i skulen
 
Arbeids- og undervisningsformer i emnet vil i hovudsak bygge på studentaktive arbeidsformer, og er ein kombinasjon av:
- rettleiing
 - gruppearbeid og debatt
 - oppgaveskriving
 - førelesingar
 - sjølvstudium
 - studentaktive undervisningsformer
 
- Skrifteleg litteraturgjennomgang av eit sjølvvalt tema. Val av tema skal godkjennast av emneansvarleg.
 - Munnleg presentasjon av eit undervisningsopplegg frå praksis, der det skal leggast særleg vekt på å grunngje val på bakgrunn av forskingsbasert kunnskap
 - Prosjektbeskrivelse masteroppgave, rettet inn mot grunnskolens 5. - 10. trinn
 - 80% obligatorisk frammøte til undervisning i henhold til undervisningsplanen. Studenten er selv ansvarlig for å bli registrert
 
| Vurderingsordning | Karakterskala | Gruppe/individuell | Varighet | Hjelpemidler | Andel | Kommentarer | 
|---|---|---|---|---|---|---|
Munnleg eksamen  | ECTS - A-F  | Individuell  | 100%  | Den skriftelege litteraturgjennomgangen utarbeidd som obligatorisk krav  |  
Individuell munnleg eksamen der studenten skal presentere og forsvare litteraturgjennomgangen, samt svare på spørsmål frå øvrig pensum.
Prestasjonen vurderast med gradert karakterar A-F, der E er siste ståkarakter.
Pensum
Ingen pensumliste tilgjengelig for dette emnet