64TK51L Prosjektarbeid - 2028 Haust

  • Emnefakta

    • Fagområde
      Grøne og gastronomiske utdanningar
    • Studiepoeng
      16
    • Studienivå
      Høgare yrkesfagleg utdanning, nivå 5.2
    • Studiestad
      Hjeltnes
    • Studieprogram
      Matkultur
    • Startsemester
      2028 Haust

Om emnet

Tema

  • Bransjerelatert Problemløysing 
  • Bedriftssamarbeid 
  • Datainnsamling og bruk 
  • Kildekritikk 
  • Presentasjonsteknikk 
  • Praksis og prosjektarbeid 
  • Veg 1: Studentbedrift (forretningsplan og etablering) 
  • Pitching, tilbakemelding og evaluering 
  • Veg 2: Praksisprosjekt i samarbeid med bedrift 
  • Prosjektlogg, refleksjon og rapport 

Læringsutbytte

Kunnskap

Studenten:

  • har kunnskap om prosessar for planlegging, gjennomføring og evaluering av problemorienterte prosjekt i matbransjen 

  • kan, med basis i tidlegare tileigna kunnskap frå tidlegare emnet, planleggje, gjennomføre og dokumentere eit praktisk prosjekt, helst i samarbeid med ein oppdragsgjevar / bedrift 

  • har innsikt i korleis prosjektarbeid kan nyttast som metode for utvikling, innovasjon og forbetring i matfagleg verksemd 

  • har forståing for etiske og berekraftige prinsipp som grunnlag for fagleg leiing og prosjektgjennomføring 

  • har kjennskap til eigne utviklingsmoglegheiter gjennom sjølvstendig og tverrfagleg prosjektarbeid. 

Ferdigheiter

Studenten:

  • kan samarbeide med andre, ta ansvar for eiga læring, og kommunisere og presentere eit prosjektarbeid på ein profesjonell måte 

  • kan gjennomføre eit prosjekt på oppdrag frå ei bedrift, og utvikle og dokumentere produkt, produksjonsprosessar eller tenester innan matbransjen 

  • kan finne, vurdere og nytte relevant informasjon, fagstoff og teori frå tidlegare emne og faglitteratur knytt til eige prosjekt 

Generell kompetanse

Studenten:

  • kan bruke kunnskapar og ferdigheiter frå dei andre emna inn i eit praktisk prosjektarbeid som reflekterer bransjen og forståing av bransjen 

  • Kan utveksle synspunkt med andre innan bransjen og delta i faglege diskusjonar om utvikling av god praksis i prosjektarbeid. 

  • kan presentere prosjektet både skriftleg i form av ei prosjektoppgåve og munnleg for eit fagleg publikum 

  •  kan reflektere over eiga fagleg utvikling og vurdere korleis erfaringane frå prosjektet kan nyttast vidare i arbeidslivet 

Undervisningsformar og aktivitetar

Studentane har to alternativ når det gjeld gjennomføring av prosjektoppgåva, og begge alternativ skal knyttast til praksis:  

Veg 1: Etablere eiga studentbedrift og utvikle ein realistisk forretningsplan. 

 
Veg 2: Samarbeide med ei verksemd for t.d å løyse ei konkret utfordring, gjennomføre ein undersøking eller bistå med konseptutvikling.  

Praksisen i begge alternativ skal danne grunnlaget anten forretningsplan i studentbedrifta, eller prosjektoppgåva for ein bedrift.  

Studentane oppmodast til å jobbe i gruppar. 

Vurdering

 

 

VurderingPraktisk infoAnnet
Vurderingsform
Hovudprosjekt
Karakterskala
A-F
Vurderingsform
Munnleg eksamen
Karakterskala
A-F

Arbeidsmengde

AktivitetAktivitetsdetaljerVarighetStudieformKommentar
Timeplanfesta timer
48 Tima(r)
Deltid
Eigenstyrt aktivitet
235 Tima(r)
Deltid

Læringsaktivitetar

NamnKravKommentar
Hovudprosjektsøknad
Gruppe/Individuell
Vitnemålstekst
Gruppe/Individuell
Undervegspresentasjon
2
2
Gruppe/Individuell

Emneansvarleg

Julie Gyllander
David Gyllander