64TK51L Prosjektarbeid - 2028 Haust
Emnefakta
- FagområdeGrøne og gastronomiske utdanningar
- Studiepoeng16
- StudienivåHøgare yrkesfagleg utdanning, nivå 5.2
- StudiestadHjeltnes
- StudieprogramMatkultur
- Startsemester2028 Haust
Om emnet
Tema
- Bransjerelatert Problemløysing
- Bedriftssamarbeid
- Datainnsamling og bruk
- Kildekritikk
- Presentasjonsteknikk
- Praksis og prosjektarbeid
- Veg 1: Studentbedrift (forretningsplan og etablering)
- Pitching, tilbakemelding og evaluering
- Veg 2: Praksisprosjekt i samarbeid med bedrift
- Prosjektlogg, refleksjon og rapport
Læringsutbytte
Kunnskap
Studenten:
-
har kunnskap om prosessar for planlegging, gjennomføring og evaluering av problemorienterte prosjekt i matbransjen
-
kan, med basis i tidlegare tileigna kunnskap frå tidlegare emnet, planleggje, gjennomføre og dokumentere eit praktisk prosjekt, helst i samarbeid med ein oppdragsgjevar / bedrift
-
har innsikt i korleis prosjektarbeid kan nyttast som metode for utvikling, innovasjon og forbetring i matfagleg verksemd
-
har forståing for etiske og berekraftige prinsipp som grunnlag for fagleg leiing og prosjektgjennomføring
-
har kjennskap til eigne utviklingsmoglegheiter gjennom sjølvstendig og tverrfagleg prosjektarbeid.
Ferdigheiter
Studenten:
-
kan samarbeide med andre, ta ansvar for eiga læring, og kommunisere og presentere eit prosjektarbeid på ein profesjonell måte
-
kan gjennomføre eit prosjekt på oppdrag frå ei bedrift, og utvikle og dokumentere produkt, produksjonsprosessar eller tenester innan matbransjen
-
kan finne, vurdere og nytte relevant informasjon, fagstoff og teori frå tidlegare emne og faglitteratur knytt til eige prosjekt
Generell kompetanse
Studenten:
-
kan bruke kunnskapar og ferdigheiter frå dei andre emna inn i eit praktisk prosjektarbeid som reflekterer bransjen og forståing av bransjen
-
Kan utveksle synspunkt med andre innan bransjen og delta i faglege diskusjonar om utvikling av god praksis i prosjektarbeid.
-
kan presentere prosjektet både skriftleg i form av ei prosjektoppgåve og munnleg for eit fagleg publikum
-
kan reflektere over eiga fagleg utvikling og vurdere korleis erfaringane frå prosjektet kan nyttast vidare i arbeidslivet
Undervisningsformar og aktivitetar
Studentane har to alternativ når det gjeld gjennomføring av prosjektoppgåva, og begge alternativ skal knyttast til praksis:
Veg 1: Etablere eiga studentbedrift og utvikle ein realistisk forretningsplan.
Veg 2: Samarbeide med ei verksemd for t.d å løyse ei konkret utfordring, gjennomføre ein undersøking eller bistå med konseptutvikling.
Praksisen i begge alternativ skal danne grunnlaget anten forretningsplan i studentbedrifta, eller prosjektoppgåva for ein bedrift.
Studentane oppmodast til å jobbe i gruppar.
Vurdering
| Vurdering | Praktisk info | Annet |
|---|---|---|
Vurderingsform Hovudprosjekt Karakterskala A-F | ||
Vurderingsform Munnleg eksamen Karakterskala A-F |
Arbeidsmengde
| Aktivitet | Aktivitetsdetaljer | Varighet | Studieform | Kommentar |
|---|---|---|---|---|
Timeplanfesta timer | 48 Tima(r) | Deltid | ||
Eigenstyrt aktivitet | 235 Tima(r) | Deltid |
Læringsaktivitetar
| Namn | Krav | Kommentar |
|---|---|---|
Hovudprosjektsøknad Gruppe/Individuell | ||
Vitnemålstekst Gruppe/Individuell | ||
Undervegspresentasjon 2 2 Gruppe/Individuell |