58TP01B Kommunikasjon
Emnefakta
- FagområdePetroleum
- Studiepoeng8
- StudienivåHøgare yrkesfagleg utdanning, nivå 5.2
- StudiestadNygård
- StudieprogramBoring
- Startsemester2025 Haust
Om emnet
Kommunikasjon.
I emnet inngår språkene norsk og engelsk.
Læringsutbytte
Kunnskap
Kunnskap
Studenten
har kunnskap om grunnleggande kommunikasjonsteori
kjenner til kva betyding kulturell identitet har for samarbeid og kommunikasjon på arbeidsplassen
har kunnskap om engelske faguttrykk som vert brukt innanfor eige fagområde
har kunnskap om sentrale retoriske omgrep og verkemiddel
har kunnskap om kjeldebruk etter standard for høgare utdanning
kjenner til vanlege digitale verktøy for kjeldetilvising, dokumentasjon, tekstproduksjon, deling, presentasjon og møte
har kjennskap til prinsipp for tekstorganisering og -produksjon
har kunnskap om kva som kjenneteiknar ei problemstilling og korleis svare på denne
Ferdigheter
Studenten
kan reflektere over møte mellom forskjellege arbeidslivskulturar
kan bruke relevante omgrep for å analysere eigen og andre sin tekst
kan reflektere over og revidere tekstar
kan reflektere over korleis retorikk vert brukt
kan bygge opp sakleg argumentasjon og bruke retoriske appellformar
kan innhente informasjon frå ulike kjelder og bruke den kritisk, hensiktsmessig og etterretteleg
kan reflektere over eigen kommunikasjon i profesjonell samanheng
kan produsere tekstar der form og innhald er tilpassa situasjon, mål og mottakar
kan bruke digitale kommunikasjonsverktøy i profesjonell samanheng
kan uttrykke seg med nyansert ordval, variert setningsstruktur og tekstbinding
kan planlegge, strukturere og gjennomføre møte og presentasjonar
Generell kompetanse
Studenten
kan kommunisere hensiktsmessig for å bidra til ein inkluderande organisasjonskultur
kan tilpasse språk og argumentasjon etter mål og mottakar
kan produsere tekstar med korrekt rettskriving, grammatikk og teiknsetting
beherskar relevante kommunikasjonsverktøy
kan kommunisere gjennom relevante tekstar og kanalar
kan samarbeide om tekstproduksjon
Undervisningsformer og aktivitet
Undervisninga består typisk av forelesingar, klasseromsamtalar og oppgåveløysing individuelt og i grupper. For nettstøtta utdanning kan det gjennomførast undervisning i form av nettbaserte forelesingar (synkront og asynkront) og rettleiingsmøte. Undervisningsfilm, forelesingar, litteratur og øvingsoppgåver vert lagt ut på læringsplattformen. Læraren er tilgjengeleg for rettleiing på førespurnad, og det forventast at studenten aktivt søker slik rettleiing.
Arbeidsinnsats
Det forventast at studenten er aktiv i undervisninga, gjer øvingsoppgåver og svarer på spørsmål eller kommer med kommentarar til andre studentars bidrag. For å kunne bidra til godt læringsmiljø, er det viktig at studenten førebur seg godt.
Vurdering
5-timers skriftleg eksamen i mai/juni med mogelegheit for kontinuasjonseksamen i august/september.
Krav til minimum 80% dokumentert fremmøte til undervisning
Arbeidsmengde
Aktivitet | Varighet | Studieform |
---|---|---|
Timeplanfesta timer | 132 Time(r) | Heiltid |
Sjølvstudium | 95 Time(r) | Heiltid |
Arbeidskrav
3 arbeidskrav i norsk og 1 i engelsk vurdert til godkjent. Desse 4 krava består av 2 individuelle innleveringar i norsk og 1 i engelsk. I tillegg er det 1 gruppepresentasjon i norsk.
Krav til minimum 80% dokumentert frammøte til undervisning.
Fagressursar
Marion Federl, Arve Hoel (2020), Norsk for fagskolen (3.utgave), Oslo, Fagbokforlaget, ISBN: 9788245033618, 333 sider
Marianne Roald Ytterdal, (2021), Crossover (4th edition), Fagbokforlaget, ISBN: 9788245034264, 330 sider
Ordbøker etter avtale med lærer
Alle studieprogram som bruker dette emnet
- Boring