58TB01L Yrkesretta kommunikasjon
Emnefakta
- FagområdeAnlegg
- Studiepoeng8
- StudienivåHøgare yrkesfagleg utdanning, nivå 5.2
- StudiestadNordnes, Voss
- StudieprogramAnlegg Voss
- Startsemester2025 Haust
Om emnet
I emnet inngår språka norsk og engelsk
Læringsutbytte
Kunnskap
Studenten
har kunnskap om grunnleggande kommunikasjonsteori
kjenner til kva betyding kulturell identitet har for samarbeid og kommunikasjon på arbeidsplassen
har kunnskap om engelske faguttrykk som vert brukt innanfor eige fagområde
har kunnskap om sentrale retoriske omgrep og verkemiddel
har kunnskap om kjeldebruk etter standard for høgare utdanning
kjenner til vanlege digitale verktøy for kjeldetilvising, dokumentasjon, tekstproduksjon, deling, presentasjon og møte
har kjennskap til prinsipp for tekstorganisering og -produksjon
har kunnskap om kva som kjenneteiknar ei problemstilling og korleis svare på denne
Ferdigheter
Studenten
Studenten
kan reflektere over møte mellom forskjellege arbeidslivskulturar
kan bruke relevante omgrep for å analysere eigen og andre sin tekst
kan reflektere over og revidere tekstar
kan reflektere over korleis retorikk vert brukt
kan bygge opp sakleg argumentasjon og bruke retoriske appellformar
kan innhente informasjon frå ulike kjelder og bruke den kritisk, hensiktsmessig og etterretteleg
kan reflektere over eigen kommunikasjon i profesjonell samanheng
kan produsere tekstar der form og innhald er tilpassa situasjon, mål og mottakar
kan bruke digitale kommunikasjonsverktøy i profesjonell samanheng
kan uttrykke seg med nyansert ordval, variert setningsstruktur og tekstbinding
kan planlegge, strukturere og gjennomføre møte og presentasjonar
Generell kompetanse
Studenten
Studenten
kan kommunisere hensiktsmessig for å bidra til ein inkluderande organisasjonskultur
kan tilpasse språk og argumentasjon etter mål og mottakar
kan produsere tekstar med korrekt rettskriving, grammatikk og teiknsetting
beherskar relevante kommunikasjonsverktøy
kan kommunisere gjennom relevante tekstar og kanalar
kan samarbeide om tekstproduksjon
Undervisningsformer og aktivitet
Undervisninga består typisk av forelesingar, klasseromsamtalar og oppgåveløysing individuelt og i grupper. For nettstøtta utdanning kan det gjennomførast undervisning i form av nettbaserte forelesingar (synkront og asynkront) og rettleiingsmøte. Undervisningsfilm, forelesingar, litteratur og øvingsoppgåver vert lagt ut på læringsplattformen. Læraren er tilgjengeleg for rettleiing på førespurnad, og det forventast at studenten aktivt søker slik rettleiing.
Arbeidsinnsats
Det forventast at studenten er aktiv i undervisninga, gjer øvingsoppgåver og svarer på spørsmål eller kommer med kommentarar til andre studentars bidrag. For å kunne bidra til godt læringsmiljø, er det viktig at studenten førebur seg godt.
Vurdering
5-timars skriftleg individuell skuleeksamen
Arbeidsmengde
Aktivitet | Varighet | Studieform |
---|---|---|
Timeplanfesta timer | 36 Time(r) | Deltid |
Egenstyrt aktivitet | 190 Time(r) | Deltid |
Timeplanfesta timer | 100 Time(r) | Heiltid |
Egenstyrt aktivitet | 135 Time(r) | Heiltid |
Arbeidskrav
2 individuelle innleveringar i norsk
1 gruppepresentasjon i norsk
1 individuell innlevering i engelsk
Fagressursar
Lærebøker Bygg Nordnes:
Norsk for ingeniører. Talmo, T. M., Ulstein, A., & Stifoss-Hanssen, A. (2022). (3. utgave) Universitetsforlaget, ISBN: 9788215063171 281 sider
Crossover, Marianne Roald Ytterdal, (2021), (4.utgave) Oslo, Fagbokforlaget, ISBN: 9788245034264 330 sider
Lærebøker Anlegg Voss:
Federl og Hoel: Norsk for Fagskolen, 2020, 3.utgave, Fagbokforlaget , ISBN 9788245033618 333 sider.
Olav Talberg: Access, Fagbokforlaget, 2.utgave, 2015, ISBN: 9788241207297 278 sider
Alle studieprogram som bruker dette emnet
- Anlegg Voss
- Bygg Nordnes