64TK01B Kommunikasjon

  • Emnefakta

    • Fagområde
      Prosess
    • Studiepoeng
      10
    • Studiestad
      Nordnes
    • Studieprogram
      Prosess
    • Startsemester
      2025 Haust

Om emnet

I emnet inngår språkene norsk og engelsk.

Læringsutbytte

Kunnskap

Studenten:

  • har kunnskap om grunnleggande kommunikasjonsteori
  • kjenner til kva betyding kulturell identitet har for samarbeid og kommunikasjon på arbeidsplassen
  • har kunnskap om engelske faguttrykk som vert brukt innanfor eige fagområde
  • har kunnskap om sentrale retoriske omgrep og verkemiddel
  • har kunnskap om kjeldebruk etter standard for høgare utdanning
  • kjenner til vanlege digitale verktøy for kjeldetilvising, dokumentasjon, tekstproduksjon, deling, presentasjon og møte
  • har kjennskap til prinsipp for tekstorganisering og -produksjon
  • har kunnskap om kva som kjenneteiknar ei problemstilling og korleis svare på denne

Ferdigheter

Studenten:

  • kan reflektere over møte mellom forskjellege arbeidslivskulturar
  •  kan bruke relevante omgrep for å analysere eigen og andre sin tekst
  •  kan reflektere over og revidere tekstar
  •  kan reflektere over korleis retorikk vert brukt
  •  kan bygge opp sakleg argumentasjon og bruke retoriske appellformar
  •  kan innhente informasjon frå ulike kjelder og bruke den kritisk, hensiktsmessig og etterretteleg
  •  kan reflektere over eigen kommunikasjon i profesjonell samanheng
  • kan produsere tekstar der form og innhald er tilpassa situasjon, mål og mottakar
  • kan bruke digitale kommunikasjonsverktøy i profesjonell samanheng
  • kan uttrykke seg med nyansert ordval, variert setningsstruktur og tekstbinding
  • kan planlegge, strukturere og gjennomføre møte og presentasjonar

Generell kompetanse

Studenten:

  • kan kommunisere hensiktsmessig for å bidra til ein inkluderande organisasjonskultur
  • kan tilpasse språk og argumentasjon etter mål og mottakar
  • kan produsere tekstar med korrekt rettskriving, grammatikk og teiknsetting
  • beherskar relevante kommunikasjonsverktøy
  • kan kommunisere gjennom relevante tekstar og kanalar
  • kan samarbeide om tekstproduksjon

Undervisningsformer og aktivitet

Undervisninga består typisk av forelesingar, klasseromsamtalar og oppgåveløysing individuelt og i grupper. For nettstøtta utdanning kan det gjennomførast undervisning i form av nettbaserte forelesingar (synkront og asynkront) og rettleiingsmøte. Undervisningsfilm, forelesingar, litteratur og øvingsoppgåver vert lagt ut på læringsplattformen. Læraren er tilgjengeleg for rettleiing på førespurnad, og det forventast at studenten aktivt søker slik rettleiing.

Arbeidsinnsats

Det forventast at studenten er aktiv i undervisninga, gjer øvingsoppgåver og svarer på spørsmål eller kommer med kommentarar til andre studentars bidrag. For å kunne bidra til godt læringsmiljø, er det viktig at studenten førebur seg godt.

Vurdering

5-timars skriftleg prøve

Karakterskala A-F, der F tilsvarar ikkje bestått

Arbeidsmengde

AktivitetVarighetStudieform
Timeplanfesta timer
45 Time(r)
Deltid
Egenstyrt aktivitet
246 Time(r)
Deltid

Arbeidskrav

3  arbeidskrav i norsk og 1 i engelsk vurdert til godkjent. Desse 4 krava består av 2 individuelle innleveringar i norsk og 1 i engelsk. I tillegg er det 1 gruppepresentasjon i norsk

Alle studieprogram som bruker dette emnet

  • Prosess

Emneansvarlig

Ingrid Hordvik
Rune Sørtun