64HH83D Yrkesutøving og tenestetilbod

  • Emnefakta

    • Fagområde
      Helsefag
    • Studiepoeng
      10
    • Studiestad
      Nordnes, Nettbasert studium
    • Studieprogram
      Rehabilitering, kvardagsmestring og velferdsteknologi
    • Startsemester
      2023 Haust

Om emnet

Emne tek for seg 

4a Aktørar, organisering og samhandling i tenestetilbodet   

  •          Rehabilitering i spesialisthelsetenesta
  •          Rehabilitering og kvardagsrehabilitering i den kommunale helse- og omsorgstenesta
  •         Rehabilitering i overgangane mellom tenester og tenestenivå
  •         Førebyggjande heimebesøk
  •          Lærings- og meistringssentre
  •          Næringsliv, interesse- og brukarorganisasjonar
  •          Frisklivsentral
  •          Frivillige aktørar
  •          Samhandling og koordinering av tenester
  •          Pasient tilpassa forlaup, «Kva er viktig for deg?»
  •          Individuell plan og koordinator

 

4b Yrkesutøvelse, kommunikasjon- og rettleiingskompetanse

  •          Relasjon- og rettleiingskompetanse
  •          Tverrfagleg samarbeid
  •          Bruker- og pårørandeerfaring - likemannsarbeid/utvikling av tenester  
  •          Samarbeid med pårørande og frivillige aktørar
  •          Barn og unge som pårørande
  •          Rettleiing av brukare, pårørande og frivillige 
  •          Grunnleggande pedagogiske prinsipp og undervisning
  •          Dokumentasjon 
  •         Endrings- og utviklingsarbeid     

Læringsutbytte

Kunnskap

Studenten:    

  •          har kunnskap om profesjonell kommunikasjon i møte med brukara som har behov for rehabilitering, deira pårørande og kollegaer
  •          har kunnskap om rettleiing og pedagogiske prinsipp i yrkesutøvinga
  •          har kunnskap om det rehabiliterande tenestetilbodet i den kommunale helse- og omsorgstenesta og spesialisthelsetenesta
  •          har innsikt i pasienttilpassa forlaup for brukarar som har behov for rehabilitering
  •          har kjennskap til ulike aktørar og samarbeidspartars ansvar og oppgåver knytt til brukarar med behov for rehabilitering
  •          har kunnskap om tverrfagleg samarbeid og koordinering av helsetenester til brukarar med behov for rehabilitering
  •          har kunnskap om frivillige aktørar og interesse- og brukarorganisasjonar
  •          har kunnskap om fagutvikling og innovasjon i helse- og omsorgssektoren

 

Ferdigheter

Studenten:

  •       kan anvende relasjon -og rettleiing til brukara som har behov for velferdsteknologi, rehabilitering, deira pårørande og kollegaer
  •          kan anvende relasjonskompetanse i samarbeid med brukarar, pårørande, frivillige aktørar og interesse- og brukarorganisasjonar
  •          kan finne informasjon og fagstoff til å kunne delta i fagutvikling på arbeidsplassen
  •          kan anvende kunnskap om tverrfagleg- og fleirfagleg samarbeid ved rehabilitering 
  •          kan finne informasjon om lærings- og meistringssentre  
  •          kan finne informasjon om forsking - og utviklingsarbeid 
  •          kan anvende dokumentasjon i endrings- og utviklingsarbeidet

 

Generell kompetanse

Studenten:

  •          kan bygge relasjonar og delta i tverrfagleg samarbeid med kollegaer på tvers av fag, avdelingar og tenestenivå
  •          har innsikt i utfordringar med overgangane mellom tenester og tenestenivå
  •          kan gjennom kunnskapsdeling, rettleiing og etisk refleksjon på arbeidsplassen, bidra til å utvikle arbeidsmetodar og tenestetilbod til brukara med behov for velferdsteknologi, rehabilitering
  •          kan utøve arbeid i tråd med fagleg forsvarleg og yrkesetikk 
  •          kan bygge relasjonar med brukara og pårørande for å ivareta brukarmedverknad og meistring 

Undervisningsformer og aktivitet

  •         Stadsbasert undervisning eller nettsamlingar
  •          Gruppearbeid
  •         Presentasjon av gruppearbeid
  •          Lesing av fagstoff på læringsplattform
  •         Relevant informasjonsinnhenting på internett
  •         Fagleg diskusjonar
  •          Rollespel
  •          Refleksjon
  •          Ekskursjonar og eksterne forelesarar
  •          Fagleg oppgåver og ev. vidareutvikling av dem
  •          Individuelle læringsnotat
  •         Rettleiing

Vurdering

·         Vurdering av faglege oppgåver og læringsnotat

·        Munnleg/skriftleg tilbakemeldingar, rettleiingar og vurdering frå faglærar

·       Mappevurdering av obligatoriske faglege oppgåver og læringsnotat. Vurdering av Faglærarane: Godkjent/ikkje godkjent

Arbeidsmengde

AktivitetVarighetStudieform
Undervisning
54 Time(r)
Asynkron undervisning
111 Time(r)
Sjølvstudium
117 Time(r)

Arbeidskrav

·         3 læringsnotat.

·         1 individuelt fagleg oppgåve.

·        1 gruppeoppgåve, med framlegg.

Fagressursar

Emne 4: Yrkesutøving og tenestetilbod

Iversen, Anita og Haugsdottir, Nanna (red) (2020) Tverrprofesjonell samhandling og teamarbeid. Kjernekompetanse for fremtidens helse- og velferdstjenester. Oslo: Gyldendal ISBN: 9788205516717

Tveiten, S. (2019) Veiledning – meir enn ord. Fagbokforlaget ISBN: 9788245028515

 

Nettressurser

Barn som pårørende får ikkje den oppfølging de trenger https://sykepleien.no/sites/default/files/pdf-export/pdf-export-88379.pdf

FHI Gode pasientforløp - Kva er viktig for deg https://www.fhi.no/kk/forbedringsarbeid/pasientforlop/eldre-og-kronisk-s...

Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester m.m. (Helse- og omsorgstjenesteloven)

Lærings og mestringssenteret Tromsø. https://unn.no/avdelinger/nevro-ortopedi-og-rehabiliteringsklinikken/reh...

Studie har også andre nettressursar som fagartikler, forskningsrapporter, lovar, forskriftar, offentlige dokument,  mm. på læringsplattforma.

 

 

Emneansvarlig

Inger Elen Mælingen
Marianne Moberg