00TE01L Yrkesrettet kommunikasjon
Emnefakta
- FagområdeAutomasjon
- Studiepoeng10
- StudienivåHøgare yrkesfagleg utdanning, nivå 5.2
- StudiestadNordnes
- StudieprogramAutomatisering Nordnes
- Startsemester2025 Haust
Om emnet
I emnet inngår språkene norsk og engelsk.
Læringsutbytte
Kunnskap
Studenten
- har kunnskap om grunnleggande kommunikasjonsteori
- kjenner til kva betyding kulturell identitet har for samarbeid og kommunikasjon på arbeidsplassen
- har kunnskap om engelske faguttrykk som vert brukt innanfor eige fagområde
- har kunnskap om sentrale retoriske omgrep og verkemiddel
- har kunnskap om kjeldebruk etter standard for høgare utdanning
- kjenner til vanlege digitale verktøy for kjeldetilvising, dokumentasjon, tekstproduksjon, deling, presentasjon og møte
- har kjennskap til prinsipp for tekstorganisering og -produksjon
- har kunnskap om kva som kjenneteiknar ei problemstilling og korleis svare på denne
Ferdigheter
Studenten
- kan reflektere over møte mellom forskjellege arbeidslivskulturar
- kan bruke relevante omgrep for å analysere eigen og andre sin tekst
- kan reflektere over og revidere tekstar
- kan reflektere over korleis retorikk vert brukt
- kan bygge opp sakleg argumentasjon og bruke retoriske appellformar
- kan innhente informasjon frå ulike kjelder og bruke den kritisk, hensiktsmessig og etterretteleg
- kan reflektere over eigen kommunikasjon i profesjonell samanheng
- kan produsere tekstar der form og innhald er tilpassa situasjon, mål og mottakar
- kan bruke digitale kommunikasjonsverktøy i profesjonell samanheng
- kan uttrykke seg med nyansert ordval, variert setningsstruktur og tekstbinding
- kan planlegge, strukturere og gjennomføre møte og presentasjonar
Generell kompetanse
Studenten
- kan kommunisere hensiktsmessig for å bidra til ein inkluderande organisasjonskultur
- kan tilpasse språk og argumentasjon etter mål og mottakar
- kan produsere tekstar med korrekt rettskriving, grammatikk og teiknsetting
- beherskar relevante kommunikasjonsverktøy
- kan kommunisere gjennom relevante tekstar og kanalar
- kan samarbeide om tekstproduksjon
Undervisningsformer og aktivitet
Undervisninga består typisk av forelesingar, klasseromsamtalar og oppgåveløysing individuelt og i grupper. For nettstøtta utdanning kan det gjennomførast undervisning i form av nettbaserte forelesingar (synkront og asynkront) og rettleiingsmøte. Undervisningsfilm, forelesingar, litteratur og øvingsoppgåver vert lagt ut på læringsplattformen. Læraren er tilgjengeleg for rettleiing på førespurnad, og det forventast at studenten aktivt søker slik rettleiing.
Arbeidsinnsats
Det forventast at studenten er aktiv i undervisninga, gjer øvingsoppgåver og svarer på spørsmål eller kommer med kommentarar til andre studentars bidrag. For å kunne bidra til godt læringsmiljø, er det viktig at studenten førebur seg godt.
Vurdering
5-timars skriftleg eksamen.
Karakterskala A-F, der F tilsvarar ikkje bestått
Arbeidsmengde
Aktivitet | Varighet | Studieform |
---|---|---|
Timeplanfesta timer | 124 Time(r) | Heiltid |
Egenstyrt aktivitet | 168 Time(r) | Heiltid |
Timeplanfesta timer | 45 Time(r) | Deltid |
Egenstyrt aktivitet | 246 Time(r) | Deltid |
Arbeidskrav
3 arbeidskrav i norsk og 1 i engelsk vurdert til godkjent. Desse 4 krava består av 2 individuelle innleveringar i norsk og 1 i engelsk. I tillegg er det 1 gruppepresentasjon i norsk
Fagressursar
Norsk for ingeniører. Talmo, T. M., Ulstein, A., & Stifoss-Hanssen, A. (2022). (3.utgave) Universitetsforlaget, ISBN: 9788215063171 281 sider
Crossover, Marianne Roald Ytterdal, (2021), (4.utgave) Oslo, Fagbokforlaget, ISBN: 9788245034264 330 sider
Alle studieprogram som bruker dette emnet
- Automatisering Nordnes
- Elkraft Nordnes og Stord